Victorias Secret

Tänkte tipsa på några VS body mistar, som jag har. Tyvärr köpte jag mina från Danmarks flygfält så jag vet ingen sida var man kan beställa men om ni vet så kan ni ju alltid berätta om ni vill. Ivargefall, om ni inte har dofta på domhär och vet vad var man kan beställa VS så här är mina 4 favorit dofter av VS, som jag har! Btw, fick inte på något sätt bilden att fokusera på alla, så bilden är typ mäst fokuserad på dom 2 mittersta body misterna, sorry 4 that!
1. Coconut Passion: det är faktist min favorit, den doftar kokos och vanili, och jag gillar inte kokos men älskar denhär doften, så fast du inte gillar kokos kommer du älska Coconut Passion, så himla ljuvlig doft!
2. Love Spell: den doftar sjukt mycket persika, och doftar så sjukt gott, det är det ända jag kan säga!
3. Pure Seduction: vet inte riktigt vad den doftar det står  red plum & freesia, har ingen aning vad det är men den doftar typ blomma? I think! Men alltså den doftar också sjukt gått.
4. Sheer Love: vet faktist inte heller vad den doftar men det står white cotton & pink lily, vet inte heller vad det är, men tycker den doftar mer liksom "parfym" om ni fattar vad jag menar! Alltså jag vet inte, är sjukt dålig på att förklara dofter men den är härlig!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback