AUGUST FAVOURITES

1. Fit Me Concealer. Den är så obeskrivligt bra! Den täcker alla mörka ringar runt ögonen och så täcker den finnar super bra också! Om ni söker efter en bra concealer så tycker jag definitivt att ni ska köpa denna!

2. Mega Volume mascara. Denna mascara från Lóreal är sjukt bra. Jag tycker att den ger superfina fransar och klumpar inte så mycket. Jag använder den dock bara till överfransarna, har en annan mascara till underfransarna. Men denna mascara är jättebra!

3. Eyebrow pencil. Denhär ögonbrynspennan kommer från H&M och jag har i färgen Dark Brown. Jag tycker denna är superbra för sitt pris !!! Köp om ni söker en ögonbrynspenna.

4. Carmex Lipbalm. Alltså gud, detta är ett så bra läppbalsam! Det återfuktar superbra tycker jag! Speciellt nu till hösten så blir läpparna mycket torrare så denna är super mot torra läppar!

5. Nivea Day Care. Detta är en dagcreme,jag brukar använda den före jag sätter på smink så återfuktas huden! Denna är sjukt bra och återfuktar bra!

6. Tuggummi. Hahah herregud, jag har varit helt obsessed med tuggummi denna månad! Äter det helatiden typ, och jag älskar salmiak tuggummin så dessa är helt perfekt.

7. Svart iPhone skal. Har gillat detta iPhone ska mycket denna månad. Tycker att det är simpelt och bra, plus att det passar till alla outfits haha.

8. Love Spell & Forever Pink - Victorias Secret. O M G. Det finns inte ord för hur gott dessa doftar. Är helt beroende av båda två, alltså dom doftar såå underbart. Dessa har verkligen varit i användning denna månad.

 

Här var några (dom flesta, hittade inget annat i alla fall) av mina Augusti Favoriter. Jag & Ronja kommer varje månad göra nya favoriter, hoppas ni kommer gilla det!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback