Presentation: Ronja

Hello, det är då jag som är Ronja, den 1/2 som bloggar på denhär bloggen. Jag är en 99:a, fyller år på sommaren. På fritiden golfar jag, är med vänner, fotar och mer. Jag fotar då med min Nikon D3100, som jag snart har haft i ett år. Jag älskar att lacka naglar, och så är jag också en stor tv serie nörd. Följer ganska många serier, som tillexempel: The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Carries Diaries, Dance Moms och ganska många mer, men där var lite! Så är jag också en Belieber, Selenator och så älskar jag många andra också. Jag har haft många andra bloggar också, men har aldrig riktigt årka blogga på dem så jätte ofta så ja. Denhär bloggen kommer då handla om lite allt möiligt, tips, new in, så kommer det mycket bilder som jag och Sophia kommer ta själv (alla bilder tagna av oss!) Så nu vet nu lite om mig, om ni har frågor, bara kommentera och så svarar jag. Hoppas ni kommer tycka om vår blogg, byee.
 

Postat av: Rebecka

Fin blogg, även fast du precis startat den! :)

Svar: Tack ska du ha! :)
nikonz.blogg.se

2013-09-02 @ 21:17:36
URL: http://rebeckannasofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback